La Teràpia Assistida en Gossos del Suri als mitjans!

Avui han vingut molts mitjans a l’escola per donar a conèixer l’activitat de Teràpia Assistida en Gossos que aquest any hem començat a l’escola. Com bé sabeu, aquest programa treballa diferents objectius terapèutics concrets (físics, socials, cognitiu i emocionals) per a cada alumne/a a través de la interacció amb el gos.També han vingut la Montse i la Mireia de Special Olymplics a conèixer aquesta activitat que ens subvencionen en col·laboració amb la Fundació Leo Messi, amb la finalitat de fer-ne difusió i donar a conèixer aquesta modalitat terapèutica que està donant molt bons resultats. Els alumnes, en Jordi (l’educador), en Coco i la Neula han estat més distrets que mai!… Llegeix més»

Arriba la fruita del mes de febrer

Durant aquesta setmana vinent i la següent els nois i noies tindran a la seva disposició PERES, PLÀTANS i TARONGES per a esmorzar cada dia. El dilluns podran escollir si volen un suc de fruites naturals que els mateixos alumnes que fan taller de sucs… Llegeix més»

Fem créixer la PAU plantant desitjos