UNIFICA’T

El passat dijous 24 de novembre vam participar de les Jornada d’Esport UNIFICA’T

Es tracta d’una jornada esportiva compartida entre l’alumnat d’un Centre d’Educació Especial i l’alumnat d’un centre escolar ordinari.
En aquesta jornada vam compartir experiència amb alumnat de 4rt d’ESO de l’INS Abat Oliba i amb el suport també de l’alumnat de 2n de Batxillerat que ens vam fer de monitors/es de les activitats esportives que vam fer.

Les jornades tenen com a principal objectiu afavorir situacions inclusives mitjançant l’activitat física, l’esport i el foment dels hàbits saludables. Va ser un gran dia per tot l’alumnat, van poder compartir jocs i moments amb companys/es d’edats similars.

Gràcies a Specials Olympics Catalunya, a l’Ajuntament de Ripoll i a l’Institut Abat Oliba de Ripoll, per fer-ho possible.