LOGOTIP DEL CEE HORITZÓ

Pel motiu de la diada de Sant Jordi, vam celebrar al centre, una jordana de portes obertes amb les famílies. Va ser una jornada de retrobament, ja que feia dos anys que no en podíem gaudir d’una jornada com aquesta. Es va poder fer diversos tallers per grans i petits amb els seus familiars. També es va fer la plantada de dos arbres al pati. El bon temps i la bona companyia va convertir la jornada en inoblidable. Gràcies a tothom per fer-la possible.

Aquests mateix dia es va escollir conjuntament amb tota la comunitat educativa del CEE Horitzó el logotip que ens acompanyarà en les publicacions de circulars, en la web del centre i en la resta de documents. D’entre molts models elaborats per tots els alumnes del centre, es va realitzar una exposició al Hall d’entrada. Paral·lelament es va demanar que les famílies que participessin de la votació enviant un formulari de google. Entre les famílies, els personal del centre i els alumnes va sortir un Logotip guanyador.  En complau compartir amb vosaltres el Logotip. Esperem que us agradi.