Visita dels agents rurals a la 3a etapa

El dilluns dia 19 van venir a la tercera etapa els agents rurals Cèsar i David, que fa dos anys ja ens van visitar.

Ens feia molt il·lusió que tornessin a venir a compartir amb nosaltres una nova experiència.

Vam començar el matí amb una xerrada que ens van fer, on es van presentar i ens van explicar en què consisteix la seva feina,  a més d’ensenyar-nos diferents materials que utilitzen en el seu dia a dia i que per a nosaltres eren ben desconeguts i estranys.

Després de preguntar molt i ells respondre’ns amb molta paciència ens van preparar una ginkana per la muntanya del costat de l’escola sobre la fauna que es pot trobar. Tot observant amb molta atenció vam escoltar ocells, vam trobar una mandíbula de porc senglar, plomes, caca de conill, cargolets, ….i, fins i tot, un niu….junt amb altres coses que no eren precisament pròpies de la muntanya i que estaven allà fruit de la mala cura i contaminació.

Ara, de ben segur,  sabem més com gaudir de la natura i com cuidar-la.

Gràcies Cèsar i David, esperem que torneu el curs vinent.

1. Sònia

Genial aquest taller que van poder fer els nois amb els agents forestals!!,
    us agraeixo molt el video, doncs ens permet a les families, saber el que van fer els nostres fills, especialment quan ells tenen dificultats de llenguatge o altres i és molt difícil que ens ho expliquin a l’arribar a casa.
    Moltes gràcies!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *