Vam fer de voluntaris al Gran Recapte d’Aliments

Vam sortir de l’escola i vam agafar el camí de sorra que porta a Pineda de Mar. Quan vam arribar al Mercadona vam fer dos grups. Mentre uns estàvem al Mercadona la resta vam donar un volt per Pineda. El coordinador que ens va rebre ens va explicar com ens havíem d’organitzar. Vam fer dues tasques: donar la benvinguda i entregar una bossa a la gent que entrava al supermercat per a que fiquessin l’aliment; i posar els aliments dins unes caixes grans, a les “banyeres”. Ens vam trobar amb altres voluntaris molt amables. Al principi ens van fer una mica de vergonya però ens ho vam passar molt bé i es van recollir molt aliments!! I al tornar a l’escola ens va nevar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *