Tercer d’IFE col·labora amb Pineda de Mar

El trimestre passat els alumnes de tercer d’IFE vam col·laborar amb diferents entitats de Pineda: vam anar al menjador social de Poblenou a mirar com anava per si algun dia volíem col·laborar, vam dur roba al Rober Solidari i vam muntar una campanya de recollida d’aliments a l’escola.

El dia 27 de novembre de 2018 vam anar caminant fins arribar al menjador social de la Parròquia de Poblenou. Allà vam veure com s’organitzava el menjador, com tenien el menjar ordenat a les neveres, com treballaven els voluntaris i la tasca que feien. Ens van convidar a dinar i vam compartir l’espai amb tota la gent que feia ús d’aquest servei.

A més, vam fer una selecció de roba que teníem a la botiga i que consideràvem que ja no es podria vendre, i vam classificar-la tota per donar-la al Rober Solidari que gestiona Càritas de Poblenou. El dia 30 de novembre vam dur-la a les oficines que estan al carrer Sant Antoni de Pineda.

En aquest enllaç podeu consultar l’article que parla del Rebost Solidari.

Esperem poder seguir col·laborant amb diferents entitats de la zona.