Sant Jordi per Canet tot passejant

Els alumnes i les alumnes de la 3a etapa vam gaudir, en el seu dia, d’un bonic dia de Sant Jordi, vam passejar per la població de Canet de Mar, gaudint de l’ambient que hi havia, parades de roses i llibres, gent i escoles passejant, … vam aprofitar per comprar un llibre per cada aula: un llibre sobre la història d’un follet, un llibre d’acudits i un llibre de ciència per realitzar petits experiments.

Vam acabar aquesta sortida prenent un refresc i unes patates en una terrasseta de la població tot acabant de gaudir de l’ambient tant primaveral que acompanyava el dia.