SANT JORDI 2023

Com bé sabeu, aquest divendres a l’escola Horitzó celebrarem, juntament amb el nostre alumnat i obert a les famílies, la Diada de Sant Jordi. Per aquest motiu, creiem molt interessant poder compartir amb vosaltres un document on s’explica la Llegenda de Sant Jordi amb pictogrames, per tal d’anticipar i d’ajudar a entendre aquesta festivitat catalana.

A més, com ja hem comentat en altres publicacions del blog, a l’escola Horitzó els/les alumnes/as estan acostumats a treballar diàriament amb pictogrames, ja que és un recurs molt visual que permet a l’infant poder entendre i comunicar-se. Per aquest motiu hem pensat que el fet de poder visualitzar un conte a casa seguint la línia de l’escola pot ajudar a gaudir una mica més d’aquesta festivitat, a més, d’entendre la llegenda, ja que està molt ben explicada, il·lustrada i detallada.