JORNADA DE PORTES OBERTES A L’ESCOLA

Hem celebrat, un curs més, les jornades de portes obertes a l’escola, un dia d’unió entre escola i famílies.

Amb un sol radiant vam sortir al pati a celebrar aquest bonic dia tot fent uns tallers que ens van servir per decorar el pati de l’escola, per viure experiències conjuntes i, com no, per veure que escola i famílies anem junts vers la mateixa direcció.

Va ser un dia de riures, de converses, de germanor….on tots vam sortir contents de compatir, un cop més, una jornada junts.

Els alumnes del PDC van aprofitar per exposar el seu treball, mostrar ho bé que fan de cambrers (a través d’un pica-pica que l’AMPA ens va oferir) i posant una paradeta on venien els productes que elaboren artesanalment en el taller i que tothom va poder veure, comprar i, fins i tot, encarregar. Una gran feina que fan i que tothom va elogiar.

A tothom, famílies, alumnes i professionals de l’escola gràcies per fer d’aquest dia un GRAN DIA ple de somriures i bons moments.

Us deixem un petit record de com va anar la jornada.