Els alumnes de l’IFE visiten Ràdio Pineda

El passat 19 i 22 de febrer els alumnes de 1r, 2n i 3r d’IFE vam anar a Ràdio Pineda.

Vam poder visitar tres sales: una d’elles era la redacció i les altres dos on estaven els micròfons i la música. Vam poder aprendre coses com: el funcionament de com posen la música, com graven la veu, com atenen les trucades i les bromes, i vam veure com parlaven en directe. A més alguns companys van parlar pel micròfon. El divendres 22 vam poder escoltar l’entrevista per la ràdio.

El que més ens va agradar va ser veure com utilitzaven la taula de so i els ordinadors amb la música.

Us deixem l’enllaç per a que pugueu sentir la notícia!

Aquí podeu escoltar l’entrevista que van fer als alumnes

I aquí l’entrevista a la Dolors com a directora del CEE Horitzó i en Joan com a Tècnic de Formació professional

Ah!! I aquí podeu vaure la notícia al Facebook de Ràdio Pineda