ELS ALUMNES DE 1R IFE FEM BOTIGA!

El 27 d’abril vam començar per primera vegada la botiga de roba de 2a mà. Activitat que fins ara l’estaven realitzant els nostres companys de 2n IFE. Ens vam estar preparant fent simulacions a la classe per saber com havíem d’atendre als client de la botiga. Alguns estàvem nerviosos i també teníem vergonya. Van venir molts professionals a comprar roba. Alguns alumnes fèiem l’atenció al client i altres estaven a la caixa. Després vam haver de comptar els diners per saber el que havíem venut. Vam aprendre moltes coses que no sabíem.