A la comunitat de petits la primavera s’ha viscut.

Ja fa uns dies que la primavera ha arribat i a la comunitat de petits l’hem començat a notar. Tot passejant per l’entorn hem observat que la gespa està creixent, ben verda i bonica, que les flors estan naixent i omple els prats de mil colors.

Així que hem volgut portar els paisatges que observem a dins l’escola… perquè tothom els pugui veure i gaudir.

Això ha fet que ens convertíssim durant uns dies en pintors i un bonic museu primaveral hem creat. Som tot uns artistes!!!

Primer vam fer les prèvies, tot experimentant, després vam escollir un bonic quadre que ens agradés i el vam intentar reproduir, semblants colors i formes, tot utilitzant diferents tècniques de treball.

Un cop fets els quadres, l’entrada de l’escola amb un museu primaveral hem convertit tot exposant els nostres paisatges. I ha quedat molt bonic!!!!

Però, aquí no acaba tot, les olors primaverals també les hem portat a l’escola i a través del nas les hem treballat.

Plantes aromàtiques hem tocat, olorat i manipulat, i uns sacs d’aromes hem creat.

Hem treballat la descoberta de l’entorn natural i hem fet que aquesta natura sigui present a les nostres aules i escola.