Practiquem Pàdel

Els alumnes de primària de les AIS fan una activitat ludicoesportiva que ens té a tots molt engrescats: practiquem pàdel.

Els dimarts ens desplacem a les magnífiques instal·lacions del Trèvol a Lleida per aprofundir en aquest esport. Treballem valors com el treball en equip, l’esforç, la convivència, la tolerància…, conjuntament amb l’activitat física, la coordinació i l’adquisició d’hàbits de vida saludable.

Part del desplaçament es fa caminant per la ciutat, observant aspectes interessants del nostre entorn, com pot ser el pas del riu Segre i la seva fauna. L’altra part del desplaçament la fem emprant el transport públic, de manera que l’alumnat es familiaritza i aprèn a desplaçar-se autònomament.