L’arribada del Pare Noel i el Tió

Un any més arribem al final de trimestre amb la il·lusió de gaudir de Nadal i de tots els personatges i elements que l’acompanyen.

Com heu pogut veure durant aquests dies a les nostres xarxes socials, l’escola a poc a poc s’ha anat vestint de Nadal i la màgia i la il·lusió s’ha colat per tots els racons.

No podia faltar, doncs, l’arribada del tió i el Pare Noel, amb els quals hem culminat un trimestre ple d’emocions i significats especials. Primer, el Pare Noel va visitar-nos a totes les classes i a la tarda vam fer cagar el tió, que ens va deixar un munt de dolços per a tots els nens i nenes de l’escola.

Voleu veure’ns gaudir d’aquests moments?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *