Concurs Escolar de Postals de Nadal

Com ja és tradició, a l’Escola Esperança fem un concurs de postals de Nadal a partir de les creacions treballades en cada grup-classe.

Els nens i nenes de l’escola, com cada any, s’han esforçat a dissenyar una postal d’allò més bonica, i ens agradaria que ens ajudéssiu a triar-ne una com a guanyadora. Quina és la postal que més us agrada?

La postal guanyadora serà la que ens representarà i s’utilitzarà per a felicitar les festes a totes les entitats, escoles i col·laboradors.

Podeu votar la postal que més us agradi comentant quin número de postal voleu que guanyi, través de l’Instagram de l’escola. Teniu temps fins divendres dia 16 de desembre!

Molta sort a tots els participants!

Enllaç des d’on votar: https://www.instagram.com/p/CmG8JPrtp1j/?utm_source=ig_web_copy_link