Sant Jordi 2024

Ja tenim tots els detalls preparats per aquest Sant Jordi.

Vine a visitar-nos a la paradeta de l’escola el proper Dimarts 23 d’Abril de 09:30 a 13:00h.

Tancament curs 2022-2023

El passat dia 30 de juny el Claustre del CEE Esperança es va acomiadar del curs amb una sèrie de dinàmiques.

Per fer-ho possible vam comptar amb la col·laboració de la nostra companya @Alba Banyeres Barbé (Assessora LIC SE del Segrià).

Bones vacances, ens veiem al Setembre.

GUANYADORS DEL CONCURS 22-23: “A la teva Manera: Posa Ritme!”

Des del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, ens agraeixen la participació al concurs “A LA TEVA MANERA: POSA RITME!! adreçat a l’alumnat de 2n. cicle d’educació infantil i de Primària de Catalunya que participa en els Programes Escolars de fruites, hortalisses i de llet del curs escolar 2022-2023, organitzat per aquest Departament, amb la finalitat d’aprendre i conèixer més sobre fruites, hortalisses i llet, a través de les arts escèniques.

El CEE Esperança ha sigut un dels centres GUANYADORS!!

Gràcies a tot l’ECOSISTEMA del CEE Esperança per fer-ho possible.

CELEBREM EL CARNAVAL

Aquest curs hem aprofitat el tema del Projecte de La Sabana per celebrar un CARNAVAL BESTIAL!!!!

Cada aula s’ha disfressat de l’animal que li dona nom: Els LLEONS, les TORTUGUES, els MICOS, els ELEFANTS, els COCODRILS i les SERPS.

Hem gaudit com salvatges, desfilant i ballant!!!! L’Esperanceta no s’ho ha volgut perdre.

Visca el Carnaval, la Sabana i el CEE Esperança!

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

El passat 30 de gener les i els alumnes de l’escola vam celebrar el DENIP dibuixant i pintant un gran colom de la Pau a la pista del pati i, decorant l’escala interior amb un gran Atrapa-somnis. Aquest Atrapa-somnis deixarà passar tots els “bons somnis” dels nens i nenes i capturarà els malsons en la malla, que s’esvairan amb el primer raig de llum de l’alba.

PATIS ACTIUS

El passat 26 de novembre vam iniciar el projecte Patis Actius Inclusius gràcies a la col·laboració amb la fundació ASPROS.
Durant el curs escolar hi ha uns dies assenyalats que tenim la sort de poder comptar amb la dinamització de l’estona del pati amb els companys… Llegeix més»

CASTANYADA A L’ESCOLA

Aquest any hem celebrat una festa de la castanyada molt especial… fins i tot l’Esperançeta s’ha disfressat de castanyera!!!!
Al matí els companys i companyes més grans de l’escola van ajudar als més menuts a fer panellets, que van quedar boníssims i amb una pinta immillorable!
I…… Llegeix més»