Celebrem la Diada de Sant Jordi a l’Esperança

Seguidors i seguidores,
Avui en tenim pensada una de grossa, i és que tenim moltes ganes de celebrar la Diada de Sant Jordi i Santa Jordina!
L’escola fa molts dies que treballa al voltant d’aquesta celebració: entre tots els alumnes hem inventat una llegenda que s’adequaria perfectament a les circumstàncies actuals, il·lustrada i representada en vídeo amb la tècnica stop-motion; també tots els grups hem preparat amb molta cura uns treballs manuals i una paradeta per a vendre’ls; i amb els beneficis dur a terme activitats amb els infants de l’escola.
I com no, aquesta tarda ens menjarem unes magdalenes temàtiques que ha preparat el grup 5, en el seu taller de cuina, i és que hi tenen la mà trencada amb la recepta!
Us esperem a partir de les 9:30 a la nostra paradeta, al carrer Hostal de la Bordeta.
“Compreu manualitats, quedareu encantats!”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *