Benvinguts al curs 2022-23

Després del descans d’estiu, per fi torna l’activitat a l’Escola Esperança.

Encetem un nou curs amb energies renovades i moltes ganes de compartir, un any més, vivències i aprenentatges que ben segur deixaran empremta en tots i cadascun dels membres que conformen aquesta petita gran escola.

Gràcies a tots aquells que depositeu la vostra confiança en el nostre equip humà. Com sempre, educarem des del cor per tractar de fer sentir als nostres alumnes en un entorn segur i on poder créixer feliços.

Estigueu atents a la nostra pàgina web i a les xarxes socials, l’aventura ja ha començat!