AMPA

L’AMPA (associació de mares i pares d’alumnes) del Centre d’Educació Especial Els Àngels és una associació sense ànim de lucre que vetlla per tal que la seva participació sigui efectiva i activa, amb l’objectiu de contribuir a millorar la qualitat de l’ensenyament que reben tots els alumnes de l’escola. L’AMPA participa en diversos projectes del centre, treballant coordinadament amb el claustre i l’equip directiu.

Gràcies a l’esforç de l’AMPA es pot fer:

• Setmanalment l’activitat d’equinoteràpia.
  • Quinzenalment l’activitat de musicoteràpia i experimentació amb la música.
  • Setmanalment percussió com a eina per fomentar la comunicació.
  • Organització de berenars i assemblea de families.
  • Tots els desplaçament en transport al centre de Palamós per participar en diverses activitats.
  • Un cop per trimestre excursions escolars.

L’AMPA participa conjuntament amb els professionals del centre a l’associació d’escoles públiques d’educació especial de les comarques gironines Amb Pas Ferm. Aquesta organitza una jornada lúdico esportiva de caire inclusiu.

Telèfon de contacte: 972 31 57 69 Tania Tamayo (presidenta)