Pedagogia de la llum

Experimentar, investigar, relacionar, jugar… A l’escola volem despertar l’interès dels infants perquè a través dels sentits descobreixin el món que els envolta i totes les seves possibilitats.
La llum, com a element natural i artificial, permet totes aquestes accions. Creem un clima de calma, bellesa i sensorialitat, on la màgia ens convida a descobrir.
L’atenció i la concentració davant les propostes presentades fan que sense adonar-nos-en sorgeixi la ciència, l’art, la imaginació i el joc que els ajuda en el seu creixement personal i social.
Estem preparades per l’aventura, hem analitzat quines són les necessitats autèntiques del nostre alumnat, les motivacions i interessos, i hem estructurat un espai on la màgia els farà volar…