Teràpia assistida amb cavalls

A l’escola Els Àngels portem des de l’any 2000 utilitzant la teràpia assistida amb cavalls o equinoteràpia. Hem anat fent l’activitat a diferents centres hípics de la Comarca i al pati de l’escola.

Els professionals del centre ens hem anat formant fent jornades, cursos i postgraus.

Per l’escola és una activitat terapèutica que potencia els beneficis físics, cognitius, emocional, social i comunicatius, amb un entorn natural que estimula el nen/a en els seus aprenentatges.

S’utilitza la teràpia assistida amb cavalls (TAC) o Equinoteràpia per complementar els objectius pedagògics i terapèutics plantejats per a cada alumne.

Gràcies a la subvenció de la Diputació de Girona que rebem cada curs escolar podem donar continuïtat aquesta activitat.