BONES FESTES!

Bona tarda a tothom!
L’equip de professionals del CEE Els Àngels us desitgem unes bones festes i una bona entrada d’any! Ens tornem a veure el proper dilluns 9 de gener, una abraçada!

FESTA DE NADAL AMB LES FAMÍLIES!

Bona tarda a tothom!
Avui hem celebrat la festa de Nadal amb les famílies, les diferents etapes han pogut fer les seves actuacions i hem pogut fer el sorteig de les diferents paneres que ens ha ajudat a preparar l’alumnat d’IFE. Ha estat un matí molt… Llegeix més»

CAGA TIÓ I AMIC INVISIBLE!

Bona tarda a tothom!
Avui hem començat el dilluns de l’última setmana, abans de les vacances de Nadal, celebrant l’amic invisible i fent cagar el tió de l’escola! L’alumnat de les Etapes 1 i 2 han fet cagar el tió aquest matí, el qual ens ha… Llegeix més»

QUINA DE NADAL!

Bones a tothom!
Ahir i avui, l’alumnat d’etapa 2 i etapa 3 (TVA) de l’escola, hem celebrat la Quina de Nadal! Hem cantat línies i Quines on hem aconseguit xocolatines i regals! L’alumnat d’etapa 3 amb el grup 11 ho vam celebrar ahir i l’alumnat d’etapa… Llegeix més»

ARRIBADA DEL TIÓ!

Bona tarda de nou!
Aquesta setmana ha tornat la màgia de Nadal a la nostra escola! Vam començar ahir amb l’arribada del Tió, que sabeu com va arribar a l’escola? En bicicleta! El vam trobar a l’entrada del pati de l’escola, on ens estava esperant… Llegeix més»

PATGESSA REIAL!

Bona tarda, famílies!
Un any més,  hem arrencat la setmana de Nadal a la nostra escola. Ho vam fer ahir amb l’arribada del Tió, que ja el tenim a l’entrada de l’escola. Avui ens ha visitat la Patgessa reial que en nom de ses majestats, els… Llegeix més»

JORNADES VISUALITZEM-NOS

Bon divendres a tothom!
Avui volem compartir amb tots i totes vosaltres les fotografies de la sortida que vam dur a terme el divendres passat, per gaudir de les activitats que es van realitzar a les jornades “Visualitzem-nos” de Palafrugell.
Hi vam assistir amb els grups… Llegeix més»

BLOC 1 ACTIVITAT D’EQUINOTERÀPIA

Bona tarda a tothom!
Un any més hem pogut iniciar l’activitat d’equinoteràpia a l’escola i la setmana passada va finalitzar el primer bloc d’alumnat que ha participat en aquesta. Aquest primer grup d’alumnes ha pogut gaudir de les sis sessions que s’han dut a terme al… Llegeix més»

SORTIDA A “CAN PERE TIÀ”

L’etapa de TVA hem anat d’excursió tot caminant.  Hem gaudit de la naturalesa i d’un entorn ple de colors. Els alumnes han disfrutat del contacte amb el  medi ambient i amb la interacció de tots els companys i companyes de TVA.
A continuació, clicant a la… Llegeix més»