Bon Nadal i bona entrada d’any!

Hola famílies! De part de tot l’equip del CEE Els Àngels us volem desitjar unes bones festes de Nadal i una bona entrada d’any nou! Descanseu molt i gaudiu de les estones en família, i sobretot sigueu molt feliços! Esperem que el 2021 vingui carregat de… Llegeix més»

Ens visiten els patges reials

Bona tarda, famílies!
Cada grup va fer una carta amb els seus desitjos i la va dipositar a la bústia reial que vam tenir durant la setmana passada a l’entrada de l’escola. Divendres passat van venir a l’escola els tres patges reials de l’ajuntament de… Llegeix més»

Ens visiten els reis mags d’Orient!

Bona tarda de nou, famílies!
Avui volem compartir les fotografies de la visita dels tres reis mags d’Orient a l’escola. Van venir a veure’ns amb els seus cavalls al pati de l’escola! Ens van dedicar unes paraules, els hi vam poder donar les cartes que cada… Llegeix més»

Quina de Nadal i experimentació!

Bona tarda, famílies!
Seguint amb la tradició de l’escola i setmana de Nadal, dimecres vam celebrar per una banda, la Quina de Nadal amb alguns grups estables com són el G.E. 3, 4 i 5. Per cada Quina i línia cantada els nostres alumnes es… Llegeix més»

Arribada del Tió a l’escola!

Hola a tothom!
El dilluns va arribar el Tió a la nostra escola! Aquest any, no hem pogut trobar-lo tots i totes juntes, però ho hem pogut fer per grups estables. Alguns grups el van rebre a través d’un conte sensorial i d’altres, a través… Llegeix més»

Agraïment a Roberlo

Bona tarda, famílies!