Bones festes!

Tot l’equip de CEE Els Àngels us desitja unes bones festes i una bona entrada d’any!
Ens veiem el proper 8 de gener!

Festa de Nadal!

Hola a tothom!
Ahir vam celebrar la festa de Nadal amb les famílies. Per començar, vam fer la representació del conte “El pastoret i el be perdut” per part dels alumnes d’Etapa 1 i 2. A continuació, tothom va pujar al pati de la peixera on… Llegeix més»

Aniversaris 1r trimestre

Bones famílies!
El dimecres vam celebrar els aniversaris de l’alumnat que ha fet anys al llarg d’aquest primer trimestre. Ens ho vam passar d’allò més bé!
A continuació, clicant a la imatge, podreu accedir a les fotografies.

Tió i Quina

Bon dia a tothom!
Aquesta setmana, els nens i les nenes de l’etapa 1 van fer cagar el tió a cop de bastó. Mentrestant els de l’etapa 2 feien una quina i els de l’etapa 3 l’amic invisible. Tots van gaudir molt de l’experiència.
A continuació, clicant… Llegeix més»

Arribada del Patge i dels Reis d’Orient

Bona tarda famílies!
La setmana passada ens van venir a visitar a l’escola el Patge Reial i els Reis Mags d’Orient. Mentre estaven asseguts als seus trons, tots els alumnes van passar a donar les seves cartes amb allò que volien obtenir aquest Nadal, i tant… Llegeix més»

Arribada del tió

Bona tarda famílies!
Fa uns dies el tió va arribar a l’escola. Per saber on era i anar-lo a buscar, cada grup de l’escola es va trobar una peça de trencaclosques que havia de col·locar en una plantilla en el pati de la peixera. Un cop… Llegeix més»

Assemblea de Nadal

Bon dia a tothom!
La setmana passada es va fer a l’escola l’Assemblea de Nadal. En aquesta, cada grup va presentar una cartolina, on apareixien idees d’activitats que volien fer per Nadal a l’escola. Es van posar en comú totes les propostes, i finalment es va… Llegeix més»

Excursió a l’Ecomuseu Farinera

Bon dia famílies!
Aquest primer trimestre hem anat d’excursió a l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries. Un cop allà ens van fer una visita pel museu, explicant com funcionava tot el procés d’obtenció de farina per fer el pa. Després d’aquesta visita, vam fer un taller de pa,… Llegeix més»

Massatge sonor 1r trimestre

Bona tarda a tots i a totes!
Durant aquest primer trimestre, i formant part de l’especialitat de música, s’han dut a terme unes sessions de massatge sonor que volem compartir amb vosaltres.
A continuació, clicant a la imatge, trobareu un recull de fotografies de la nostra experiència.
Llegeix més»