Graan actuació de música a Pediatria.

Avui a l’hospital han vingut 2 persones a cantar cançons per la gent, la noia és deia Aisha i el noi és deia Aaron. No ho sabíem ,va ser una sorpresa! Tots ens vam sorprendre per la visita d’aquestes persones, per cert… l’Aisha canta molt bé i l’Aaron toca molt bé la guitarra.  El públic érem nosaltres( amb pijama), familiars i personal de la planta, un públic més diferent del que estic acostumat. L’Aisha cantava cançons molts boniques però quasi totes eren en àngles, una de les cançons que va cantar va ser d’un artista bastant famós que es diu Ed Sheeran. Finalment quan ja anaven acabant,el públic li demanava cançons que no portaven preparades i no sabia com era la lletra, però va proposar fer una llista per  apuntar-se les cançons que li deian el públic per algún altre dia venir i cantar-les. Al final unes nenes es van animar i van  sortir per cantar amb l’Aisha i l’Aaron.. A sota del video us expliquen la seva experiència.  Aqui teniu un trosset del que va passar!.

Christian L, (14 anys)

La meva experiència!!!

Hola sóc la Daniela ahir quan vaig venir a l’escola de l’hospital no m’esperava que m’ho passés tan però tan bé. Em vaig divertir molt!  Hi havia una noia cantant i un noi tocant la guitarra  hi fins i tot em vaig  animar a cantar la cançó de xina i m’ho vaig passar genial.

Daniela D. (9anys)

Hola, soc la Nihal i avui,  quan he vingut a l’hospital  m’he trobat amb un concert. He escoltat música i m’ha agradat molt. També he cantat  la de china y m’ha encantat. Era molt guai, era molt xula  i divertida i la he cantat amb l’Aisha  i l’Aaron, també amb la Daniela. Son super amables i guapos .

Nihal (8 anys)