Preinscripció i matrícula curs 2023-2024

Horari de secretaria

Del 4 al 8 de setembre

Matí: de 9.30 a 13.30 h

Tarda: de 15.00 a 17.00 h (divendres tarda, tancat)

Documents necessaris

1. Full de sol·licitud degudament complimentat.
2. Autorització dret d’ús d’imatges degudament complimentada.
3. Carta de compromís educatiu degudament complimentada.
4. Fotocòpia del DNI, NIE o passaport
5. Fotocòpia de la targeta sanitària
6. 10 euros en concepte de material i equipament

Per la matrícula al GES presencial (Graduat en Educació Secundària):
– Historial acadèmic (només alumnes de GES)
– Alumnes de GES menors de 18 anys: Sol·licitud de matrícula per a menors

Ensenyaments ofereix el centre

Horaris i CARTELLERA Curs 2023-24

Ensenyaments

Quan començaran les classes?

L’inici del curs escolar està previst a partir del 18 de setembre.

Quin és el cost dels ensenyaments?

Els ensenyaments són gratuïts. No hi ha cap taxa en concepte de matrícula ni mensualitat. L’aportació en concepte de material i equipament, serà de 10 euros per ensenyament. L’alumne haurà de comprar els llibres en aquells ensenyaments que siguin requerits.

Com saber si s’ha obtingut la plaça sol·licitada

A partir del 17 de juliol es publicaran el llistat d’admesos i exclosos i la llista d’espera, a l’entrada del centre i en aquesta pàgina web.

Com saber el nivell que es té per fer la preinscripció

Si teniu coneixements previs de l’ensenyament a què us voleu preinscriure, cal fer una valoració per estudiar la vostra situació concreta. En aquest cas, feu un correu a c5008583@xtec.cat especificant com a tema del missatge: prova d’avaluació inicial, exposant el vostre cas, estudis previs, titulació i un telèfon de contacte.

Com es poden resoldre dubtes sobre la preinscripció

En cas de tenir dubtes que ni aquest document ni la informació que hi ha a cfalaseu.cat no us resol, podeu fer un correu electrònic a c5008583@xtec.cat o trucar al 973 36 06 04. Us recomanem preferentment utilitzar el correu electrònic per fer les consultes posant com a tema del missatge: consulta sobre la preinscripció. També us aconsellem que inclogueu un telèfon mòbil per a poder-vos trucar, si és necessari.

Quan s’haurà de formalitzar la matrícula (setembre)

Del 4 al 8 de setembre: Si heu estat admesos en el període de preinscripció de juny, la matrícula serà automàtica (no caldrà que feu cap més tràmit). Preguem que ens aviseu només si renuncieu a la plaça.

A partir del 12 de setembre: Si heu quedat en llista d’espera en el període de preinscripció de juny, us podreu matricular si es produeixen vacants en l’ensenyament sol·licitat.

A partir del 4 de setembre: Les persones que no heu realitzat la preinscripció al mes de juny, us podreu matricular en aquells ensenyaments que hi hagi vacants, tot i no haver-ne fet la preinscripció.

Matrícula de GES a distància

Som centre de suport de l‘IOC per a estudis de Graduat en Educació Secundària.

El GES a distància es fa a través de l’IOC i té unes dates especials de matrícula. Podeu consultar-les a la pàgina web de l’IOC.

Per al pròxim trimestre de tardor 2023, les dates de preinscripció i matrícula seran del 1 al 7 de setembre.

Per formalitzar la matrícula cal fer, primer, la preinscripció telemàtica a través a través de l‘aplicatiu.

Matrícula: Un cop feta la preinscripció, cal fer un correu a c5008583@xtec.cat, indicant al tema “Matrícula IOC” i ens posarem en contacte amb vosaltres per completar el procés de matrícula.

Un cop feta la preinscripció, cal posar-se en contacte amb el centre de Formació d’Adults per fer la matrícula. És necessari demanar hora a través del correu c5008583@xtec.cat posant com a tema del missatge: “matrícula IOC“, a partir de l’1 de setembre.

Enllaços d’interès