Competic 3

Full informatiu

Temporalització

1r Trimestre

Competència C4: Tractament de la informació escrita (Writer)

2n Trimestre

Competència C6: Tractament de la informació numèrica (Calc)

3r Trimestre

Competència C8: Presentació de continguts (Impress)

Projecte al final del trimestre

Per obtenir el certificat de COMPETIC 3 s’ha d’aprovar un mínim de 2 competències

Bones pràctiques a l’aula d’informàtica

• S’ha de tenir cura en accedir al lloc de l’ordinador assignat per tal de no malmetre’n el cablejat.
  • En acabar la sessió de classe, l’escriptori de l’ordinador ha de quedar tal i com s’hagi trobat. Els fitxers afegits durant la sessió cal guardar-los a la carpeta que el professorat  indiqui.
  • No s’ha de canviar el fons d’escriptori.
  • S’ha d’assegurar de sortir de les sessions obertes (correu electrònic, Google Drive,…) abans de tancar el navegador, si s’ha utilitzat.
  • S’ha d’assegurar de tancar correctament l’ordinador i la pantalla.
  • L’ús dels ordinadors i dels recursos de l’Escola està restringit a les activitats formatives que s’hi fan i no és permès instal·lar-hi cap mena de programari;
  • L’aula d’informàtica es podrà fer servir en l’horari establert per realitzar activitats relacionades amb els estudis que es cursen al centre. Caldrà apuntar-se al llibre de registre que proporcionarà el/la professor/a responsable.
  • L’Escola promou l’ús del programari lliure i en català, tant en la formació com en l’ús particular.