Graduat en Educació Secundària (GES) presencial

Què és?

És el graduat en educació secundària que correspon als quatre cursos de la ESO. A la Formació d’Adults, aquest ensenyament del GES consta de dos nivells GES 1 i GES 2. Les classes són presencials als matins.

Com s’avalua?

Cada mòdul té una durada d’un trimestre. En acabar aquest període, s’avaluarà l’alumne i si obté la qualificació d’apte, el mòdul quedarà superat definitivament. L’avaluació de cada mòdul serà continuada al llarg de tot el trimestre.

GES 2

A qui va adreçat?

El Nivell 2 (GES 2) va adreçat a alumnes que vulguin acabar els seus estudis secundaris  i aconseguir el títol de Graduat en Educació Secundària i que tinguin disponibilitat horària per assistir a les classes presencials.

Fulls informatius dels mòduls

Llengües

Ciències naturals i tecnologia

Ciències socials

GES 1

A qui va adreçat?

El Nivell 1 (GES 1) va adreçat a alumnes que tinguin estudis primaris i vulguin continuar la seva formació cursant el primer nivell de graduat en educació secundària i que tinguin disponibilitat horària per assistir a les classes presencials.

Fulls informatius dels mòduls

Llengües

• Anglès 1 (1AN1)
  • Lengua cast 1 (CS1)