El dilluns 5 de maig de 2025, passarà per Gavà “La Vuelta Femenina a España”. Segons ens han informat, la cursa travessarà zones properes al CFA Gavà a partir de les 16:45 h, seguint un recorregut que inclou la BV-2041 (carretera de Begues), carrer Argila, vial, C-245 i carretera de Santa Creu de Calafell fins a arribar a Viladecans.
⚠️ Tingueu en compte que a partir de les 16:20 h s’iniciaran talls de circulació. El pas de les ciclistes està previst entre les 16:55 h i les 17:09 h, però, per la participació de dos equips amateurs, els talls podrien allargar-se fins a 50 minuts.
📍 Us recomanem preveure possibles retards en els desplaçaments cap o des del CFA Gavà i ajustar els vostres horaris per evitar incidències.
Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.



