Xerrada alimentació sostenible

Aquesta setmana a l’assignatura de Dietètica i Nutrició vam assistir a una xerrada sobre alimentació sostenible a càrrec de l’AMB. Durant l’activitat, vam reflexionar sobre com les nostres decisions alimentàries tenen un impacte directe en el medi ambient.

Com a part pràctica de la xerrada, vam escriure una recepta i vam “comprar” els aliments necessaris com si estiguéssim al mercat. A continuació, mitjançant la pàgina web Calcuteca, vam calcular l’impacte ambiental de la nostra recepta.

Un cop obtinguts els resultats, vam analitzar-los i vam modificar la recepta per reduir-ne l’impacte ambiental. Alguns dels canvis proposats van ser comprar a granel, escollir productes de proximitat i de temporada, o substituir ingredients per alternatives més sostenibles.

A continuació us deixem algunes fotografies de l’activitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut