La setmana passada els alumnes del mòdul de Literatura Catalana de GES 2 van acabar el projecte Crims: Àngel Guimerà amb el judici a dos personatges de les seves obres Terra baixa i Maria Rosa.
Els estudiants prèviament havien treballat en grups cada una de les obres com si es tractés d’un assassinat que calia resoldre, observant els fets més rellevants de la història i interrogant els personatges.
Finalment, van preparar l’escenificació del judici al Manelic i a la Maria Rosa, treballant el teatre alhora que feien teatre.
Els jurats, formats pels alumnes de l’altre grup, van trobar que el Manelic no era culpable, ja que va actuar en defensa de la pròpia vida i de la de la Marta. En el cas de la Maria Rosa, no hi va haver perdó: culpable.










