MATRÍCULA DEL CURS 2022/2023

Del 2 al 9 de setembre us podeu venir a inscriure pel curs 22-23. Heu de venir presencialment a emplenar el document de la inscripció. Els alumnes que us vau apuntar al juny heu de formalitzar la matrícula durant aquestes mateixes dates, també us informarem dels dies i horaris de cada ensenyament.

Horaris de matriculació:

Els matins del 2 al 9 de setembre de 09:00 a 13:00h.

Les tardes de dilluns 5 i dijous 8 de setembre de 15:00 a 18:30h.

1. Anna

Bon dia!

Soc l’Anna Biel Tècnica del SIAD del CBS Ripollès.
    Us escric de part d’una dona que estem atenent i volem saber a veure si encara està a temps de poder-se matricular al curs de català.Ja m’ha comentat que s’havia tancat el plaç d’inscripció però no s’ha asseverant abans.

Bon dia, Anna,

Sí encara és a temps de matricular-se. El període d’inscripció acaba aquest divendres, però si encara hi ha places es pot matricular fora d’aquest termini.

Salutacions,
      Meritxell

1. admin Autor de l'article

COMPETIC 1 es farà dilluns i dimecres de 9:30 a 11:00. COMPETIC 2 (cal tenir aprovat l’1 o bé fer una prova de nivell) és els dilluns i dimecres de 15:00 a 17:00.

Hola, Dolors,

Per nombre d’alumnat, aquest any oferim anglès 2 i anglès 3. Per tots dos cal haver aprovat el nivell anterior o bé fer prova. L’anglès 2 és els dilluns i dimecres de 15:00 a 17:00 i l’anglès 3 és els dimarts i dijous d’11:00 a 13:00. Com que comencem aquest dimecres, encara tens temps d’apuntar-te.

Hola, Dolors,

El COMPETIC 1 el fem dilluns i dimecres de 9:30 a 11:00 i el COMPETIC 2 dilluns i dimecres de 15:00 a 17:00. Pel 2 cal haver aprovat l’1 o bé fer prova de nivell. Encara hi ha places i encara et pots apuntar perquè comencem les classes dimecres.

Hola, Anna,

Fem un curs presencial (amb possibilitat d’assistir-hi de forma semipresencial) de COMPETIC 2 els dilluns i dimecres de 15:00 a 17:00. El curs va començar a mitjan setembre i s’acaba al juny. Si et vols incorporar ara, hauries de llegir pel teu compte la teoria del primer trimestre i fer-ne els exercicis. Si et vols venir a apuntar, cal que ens portis el DNI.