customLogo
El Centre de Formació d’Adults del Ripollès (CFA Ripollès) és un centre públic de formació de persones adultes depenent del Departament d’Ensenyament. El centre permet a les persones majors de 16 anys l’accés a l’aprenentatge del català, formació bàsica instrumental, Graduat en Educació Secundària (GES) a distància, preparació per a les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM), anglès nivell inicial i funcional, i informàtica nivell inicial i usuari. A més, és centre col·laborador per a la realització de les proves ACTIC (Acreditació de les Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació) reconegudes per la Generalitat de Catalunya.
Actualment estem situats a la tercera planta de l’edifici Modest Sayós, just al costat de “l’Escola Salesiana”, i compartim edifici amb l’escola bressol “El petit Avet” i “l’Escola Comarcal de Música”. Aquest canvi ha suposat una gran millora per a nosaltres i la possibilitat d’oferir el servei que creiem que mereixen els nostres alumnes.

El centre té com a objectiu facilitar l’accés a l’ensenyament a totes les persones, ja que estem convençuts que l’educació és un dret de tothom i de per vida.

Des de l’escola ens hem proposat definir una línia de treball basada en l’esforç i la voluntat d’afrontar i adaptar-nos als nous reptes, a més del respecte per les persones, la integració i el compromís amb la nostra feina.