Preinscripció del curs 2020/21

Les dates de la preinscripció del proper curs són del 15 fins el 29 de juny pels nous alumnes. Hi ha dos modalitats:

Preinscripció telemàtica

• Descarregueu la sol·licitud de preinscripció.
    • Ompliu-la i guardeu-la, s’ha de signar.
    • Després l’heu d’enviar per correu electrònic adjuntant la documentació necessària, escanejada o fotografiada, a la bústia del centre: b7008377@xtec.cat.

Heu d’adjuntar la següent documentació:

• DNI, NIE o passaport (per les 2 cares).
    • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (en el cas dels alumnes del Graduat en ESO).
    • Llibre de Família i DNI, NIE o passaport del tutor (només menors d’edat, per les 2 cares).

L’escola us enviarà un correu electrònic confirmant la preinscripció.

Preinscripció presencial

Només aquelles persones que no puguin fer la preinscripció telemàticament podran formalitzar-la presencialment, és imprescindible demanar abans CITA PRÈVIA trucant per telèfon al 972 715628.

Heu de portar la següent documentació:

• La sol·licitud de preinscripció emplenada.
    • DNI, NIE o passaport.
    • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (només alumnat de Graduat en ESO).
    • Llibre de Família i DNI, NIE o passaport del tutor (només alumnat menor d’edat)

El dia que vingueu a fer la preinscripció heu de dur: mascareta i bolígraf.

Horari de les preinscripcions:

Cursos:

1. Raimon sanchez vilamanyà

Hola, estic interessat en apuntar-me a la escola de adults ja que no tinc el graduat escolar, m’agradaria informar-me sobre que tinc qe fer per inscriure’m, gracies.

1. Xavier

Bona tarda,

Per tal que et pugui informar, truca al centre (972715628) dins l’horari de les preincripcions. Gràcies.

2. Gemma Solà Rodríguez

Bona tarda,
    M’agradaria aprendre a fer servir correctament word, excel, etc. No sé si això entra dintre de les competic.
    També saber feu classes on-line.
    Gràcies