VISITEM LES NENES I ELS NENS DE 4rt. DE L´ESCOLA TOMÀS RAGUER!!!

Aquest dijous, 18 d’ abril, l’ alumnat de Formació Instrumental vam visitar a les nenes i als nens de la classe del riu Freser de 4rt de primària de l’ Escola Tomàs Raguer. Ens van explicar coses importants de Ripoll!!! Els rius, la llegenda del nom de Ripoll – Arri, poll!!!-, els gegants, el monestir,… Ho van fer molt bé!!! Nosaltres ens vam presentar i vam seguir les explicacions amb molta atenció!!! Finalment vam compartir esmorzar al pati.
Moltes gràcies, Israe, Nisrine, Llum, Anouar, IU, Dylan, Duna, Sara, Jazib, Aran, Ivan, Jacobo, Sara, Jordi, Marcus, Júnior, Perla, Jana, Jade, Sana, Saad, Mohamed, Mohamed, Marina i Eva!!!
@afa_tomasraguer @escola__tomas__raguer @ajuntamentderipoll @seripolles