VISITA AL REFUGI AERI DE RIPOLL DEL GRUP DE CATALÀ 2

Aquest dimecres amb els alumnes de Català 2 hem anat a visitar el refugi antiaeri de Ripoll que es va construir a finals de la Guerra Civil . La reconstrucció del refugi permet recuperar una part de la Memòria Històrica de la ciutat. En el museu, la Roser ens va explicar que la vila de Ripoll havia patit dues guerres civils en 100 anys de diferència, la primera van ser les Guerres Carlines i després la Guerra Civil Espanyola. A continuació vam anar a veure el refugi, on  també vam poder veure un audiovisual on diversos testimonis explicaven com van viure aquells tres dies de bombardejos sobre la ciutat.

La visita va ser molt interessant i els alumnes van poder descobrir més coses sobre la història de la seva nova llar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *