TALLER “ENDEUTAR- SE AMB SENY”

Al llarg de la vida, una persona pot decidir fer inversions (compra d’habitatge, estudis, etc), o incórrer en determinades despeses (cotxe, viatges, articles per a la casa, roba, etc), que en moltes ocasions implica endeutar-se.
Els productes de crèdit són una eina eficaç si s’utilitzen correctament i amb raons justificades, però també poden causar estralls en les finances personals si són utilitzades incorrectament o en excés.
El taller “ Endeutar-se amb seny”, desenvolupat per formadors de l’ Institut d’ Estudis Financers, i adreçat a l’ alumnat de GESO, té com a finalitat mostrar a l’alumne com ha de ser utilitzat correctament el crèdit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *