Cursos de Competic (opció de fer-los semipresencials)

Els ensenyaments d’informàtica tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual. S’imparteixen en quatre nivells: COMPETIC Inicial, 1, 2 i 3. Els ensenyaments del 2 i del 3 aquest curs també es poden fer semipresencials.

Els diferents nivells usuari d’informàtica van adreçats a persones que tenen uns coneixements bàsics del funcionament de l’ordinador, del tractament de textos, de l’ús del correu electrònic i de la cerca d’informació per Internet, el civisme digital, full de càlcul i tractament de la imatge i el so.

Cursos que fem a la nostra escola:

COMPETIC 1 (equival al certificat ACTIC Bàsic) Recull les tres competències del nivell bàsic de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació. No recollides a la formació COMPETIC INICIAL

COMPETIC 2 (equival al certificat ACTIC Mitjà) Recull les vuit competències del nivell mitjà de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació. Opció de fer el curs semipresencial.

COMPETIC 3: (equival al certificat ACTIC avançat) La superació de cadascuna de les competències treballades a COMPETIC 3 correspon a una persona usuària que té un ampli domini d’aquestes tecnologies i que disposa de capacitat per aprofitar al màxim les prestacions que ofereixen les tecnologies de la informació i la comunicació, de construir usos alternatius i de donar suport a altres persones perquè puguin millorar el desenvolupament de les seves competències. Opció de fer el curs semipresencial.

Per matricular-se a COMPETIC 3, i independentment del seu nivell de competència digital, l’alumne haurà de disposar del certificat ACTIC Mitjà o bé del certificat de superació del curs de COMPETIC 2 en un centre d’adults depenent del Departament d’Ensenyament o bé que estigui autoritzat a impartir aquest ensenyament.

Relació entre competències i nivells:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *