ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Benvolgudes i benvolguts,

us informem de les properes eleccions al Consell Escolar del Centre de Formació d´Adults del Ripollès.

Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d´anuncis del centre des del dia 31 d´octubre fins al dia 23 de novembre.
Les candidatures s´han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva (a la secretaria del centre), amb els impresos adients i sempre abans del dia 8 de novembre.

Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d´anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 10 de novembre.

Les votacions es faran els dies 21 i 22 de novembre, de 11h a 12,30h i de 16h a 18h.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL- LABORACIÓ!!!