RECONEIXEMENT ALS 40 ANYS DE DOCÈNCIA

Coincidint amb els actes de la setmana de Sant Jordi, l’Ajuntament de Lleida va atorgar una placa de reconeixement a la trajectòria docent de 40 anys d’ensenyament reglat de l’Acadèmia Martínez.

El premi el van entregar la Regidora d’Educació, Montse Parra; el director Territorial d’Enseyament, M. Angel Cullerés i l’Alcalde de Lleida, Àngel Ros.

20170418_200006

A l’acte, també va haver-hi reconeixements per altres entitats docents de Lleida (IES Torre Vicens, Escola Politècnica superior de la UDL, Escola Balàfia, Col·legi Terraferma i Facultat d’Educació, Psicologia i Treball social i a títol pòstum a la Sra. Elvira Godàs.)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *