Vols tenir un futur professional en el món de l’educació?:

VINE A VISITAR-NOS I T’INFORMAREM!!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019 – 20

Del 29 de maig al 5 de juny

MAQUETES

Maqueta d’una de les escoles proposades

Treballem els espais a l’escola bressol. Els alumnes han imaginat i dissenyat escoles on han aprés a distribuir els espais i valorar-ne la importància.

Original proposta d’escola en forma de flor

JOCS DE TAULA

La millor forma d’entendre el joc i el que suposa a nivell de relació i aprenentatge, és jugant. Avui hem fet jocs de taula amb els alumnes de primer.

Una partida en ple funcionament

VISITA AL CENTRE D’ART LA PANERA

El divendres 9 de març vam visitar el centre d’art la Panera. A part de visitar l’exposició de tinta fresca, el motiu principal era descobrir el treball que es fa des del centre amb col·laboració amb les escoles bressol per atansar l’art als més petits.

Aquest any, el projecte està basat en la tipografia a través dels colors i les formes bàsiques. A través de l’exposició Noa-Nao

ACTIVITATS AQUÀTIQUES

El dia 1 de març els alumnes de primer van anar a la piscina del gimnàs Trevol a realitzar activitats aquàtiques. Aquesta proposta va ser  conduïda per un grup d’alumnes, dintre del mòdul professional de Joc. Fent una adequació per a la classe,

d’activitats d’aigua que es poden dur a terme amb els més petits