RESUM DE LES ACTUACIONS REALITZADES EL 23/02/22

Ahir, dimecres 23 de febrer, van tenir lloc tres actuacions encaminades a difondre la nostra problemàtica i a buscar recolzament de diverses institucions. Com sempre, les accions es van portar a terme amb una representació del personal del centre, de les famílies i de representants del sindicat majoritari al centre: Comissions Obreres.

Primer, de bon matí,  es va anar al Parlament de Catalunya i es va realitzar una tasca d’informació, dirigida als diputats i diputades que entraven al Parlament i posteriorment el Conseller ha hagut de respondre a una pregunta directa feta per PSC-Units sobre el futur de l’Acadèmia Cultura.

A les 10:30h començava un Ple Ordinari de l’Ajuntament de L’Hospitalet. La nostra companya, l’Ingrid López, ha pogut intervenir al Ple, tot llegint un manifest on s’explicava la situació de l’Acadèmia i demanava la intervenció de l’Ajuntament.

Al final el  Ple de l’Ajuntament ha donat suport t a la comunitat educativa de l’Acadèmia Cultura i ha demanat al Departament d’Educació de la Generalitat que explori totes les vies possibles, amb la finalitat de garantir la continuïtat del nostre projecte educatiu i la seva incorporació a la xarxa d’escoles públiques de Catalunya.

Finalment, a la tarda, s’ha anat a l’AAVV de Collblanc -La Torrassa per tal d’informar-los, de primera mà, de la nostra situació actual, així com de la incidència que tindrà per als joves i famílies del barri el trencament de la nostra escola i la reubicació dels infants més petits als mòduls del carrer Mas i dels més grans a un institut públic de La Florida.

El resum, hem tingut una jornada ben “moguda” però força positiva!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *