RESUM DE LA VISITA DELS DIPUTATS

Estimades famílies i amics/amigues de l’Acadèmia Cultura,

Com sabeu, avui dos diputats del Parlament de Catalunya , el Joan Carles Gallego (En Comú Podem) i l’Esther Niubó (PSC) han tingut la gentilesa de venir a conèixer de primera mà el nostre centre i el nostre barri.

A l’acte, sempre del nostre costat, ha estat també l’alcaldessa, la Núria Marín (antiga alumna de l’Acadèmia), acompanyada del David Quirós, regidor d’educació i de l’Ana González, regidora-portaveu de l’Ajuntament.

Aquestes personalitats han volgut conèixer directament la nostra problemàtica  i han escoltat a les famílies i als membres del personal del centre que han assistit a l’acte. També han mostrat la seva solidaritat cap a tots els membres de la nostra comunitat educativa  i s’han compromès a ajudar-nos en tot el que es pugui fer i en presentar i defensar properament el nostre cas al Parlament.

Esperem que amb l’ajut de tots i totes puguem aconseguir que aquesta  històrica escola de L’Hospitalet (amb gairebé 70 anys de funcionament) no tanqui definitivament les seves portes.

Agraïm enormement la deferència que han tingut l’Esther, el Joan Carles i la Núria amb tots nosaltres i la seva implicació en els problemes de les famílies, alumnes i treballadors de l’Acadèmia Cultura. Ens fa pensar que no tots els polítics i polítiques del nostre país són iguals.

Agrair també la implicació de CCOO del Barcelonès i de la Federació d’Educació del sindicat Comissions Obreres de Catalunya.

Salutacions i a continuar amb la lluita. Som una escola petita però en un barri ple de lluitadors i lluitadores!

1. frcarras Autor de l'article

Gràcies Sònia, és un gran treball de tothom, dels diputats i càrrecs polítics que van venir, de la Núria Marín, de les famílies, de Comissions Obreres, de nosaltres i de totes les persones que ens mostren el seu suport . LA UNIÓ FA LA FORÇA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *