UN PREMI BEN GUANYAT

Ahir, 7 d’octubre, la nostra escola va rebre un merescut premi per les accions que tots els seus integrants hem fet per aconseguir la continuïtat de la labor educativa que l’Acadèmia realitza al nostre barri des de fa 75 anys.

Hem mostrat que no ens hem de rendir davant les dificultats i, si realment creiem en un projecte, en un futur, cal lliutar per ell.

1. Charlie

La vostra lluita ha de servir d exemple a altres centres. A CCOO sempre hi sóm, si ens busqueu.

Contacteu-nos

CHARLIE ((Carles Nadal)

2. Sara Huertas

Una lucha de 70 días en defensa de Academia Cultura.Un triste 5 de marzo,que no voy olvidar,donde veía la tristeza reflejada en los ojos de mi hija.Academia Cultura qué es y será su segunda casa,donde aprendió hablar,caminar,leer etc.Un gran trabajo por parte de todo el profesorado de Academia Cultura demostrando durante años tantos valores,ejemplo y dedicación.¡ UN GRITO DE AYUDA 😢! Dónde el Ayuntamiento hizo un acompañamiento a las Familias y el único sindicato que nos representa es CCOO .Un equipo de personas en defensa de los más desfavorecidos.¡ IMPOSIBLE NO DEFENDER ACADEMIA CULTURA! Un colegio pequeñito con tanta HISTORIA,en el humilde barrio obrero de L’Hospitalet.