GUANYADORS CONCURS DE DIBUIX I COMIC

El passat diumenge 19 de juny, va tenir lloc, a l’Auditori de laTorrassa, el lliurament de premis del VI Concurs de dibuix i còmic organitzat per la Coordinadora d’AMPAS ENDAVANT de Collblanc- La Torrassa.
Alguns dels nostres alumnes d’infantil i primària van ser premiats en diferents categories.
Cal destacar, el Premi… Llegeix més»

VISITA A L’ACADEMIA

Dimecres vam tenir la satisfacció de rebre a la nostra escola la visita del conseller d’Educació, l’Honorable Sr. Josep Gonzàlez-Cambray, acompanyat per la nostra alcaldessa, l’Il·lma. Sra. Núria Marín , el regidor d’educació Sr. David Quirós i altres càrrecs del Departament.
El conseller va ser rebut… Llegeix més»

CALENDARI FRUITA I LLET – JUNY

El calendari pel més de juny serà el següent:

• Cada dimarts i dijous repartirem llet.
  • Dimecres 8: Albercoc
  • Dijous 9: Préssec
  • Divendres 10: Cireres

Recordeu que, per poder repartir la llet, els nens i les nenes han de portar un got de plàstic marcat amb el seu nom dins de… Llegeix més»

CALENDARI FRUITA I LLET – MAIG

El calendari previst pel més de maig serà el següent:

• Cada dimarts i dijous repartirem llet.
  • Dimarts 18: Albercoc
  • Dimecres 19: Plàtan