TALLER RELACIONS SANES

Durant aquests darrers dies els alumnes de cicle superior de l’escola de Blancafort i de l’escola Mare de Déu dels Torrents han realitzat un taller de Relacions Sanes organitzat pel SIAD de la Conca de Barberà. En aquest taller  l’objectiu  és dotar a l’alumnat d’una… Llegeix més»

PARTICIPEM A LES XVIII JORNADES D’ESCOLA RURAL

Aquest cap de setmana algunes docents de la ZER Poblet hem participat  a les Jornades d’Escola Rural al Museu Terra que organitza el Secretariat d’Escoles Rurals.
En aquestes jornades, durant el divendres a la tarda i el dissabte matí i tarda, es van fer diverses conferències… Llegeix més»

LA MONA

Avui les tres escoles de la ZER Poblet hem preparat unes bones molt bones.
A Blancafort, avui hem decorat les mones per grups. A la tarda hem convidat a les famílies i hem fet un joc d’amagar ous de Pasqua i a continuació, ens hem menjat… Llegeix més»

Fem de cuiners per la mona a Blancafort

Avui a l’escola de Blancafort, amb els alumnes que no estaven d’excursió hem fet de cuiners.
Hem repassat els ingredients necessaris per fer-la i hem posat les mans a la massa!
Aquí teniu les fotografies, ja tenim ganes de guarnir-la demà i menjar-nos-la!