XERRADA MENJA SA EN FAMÍLIA

La setmana del 18 al 22 de març a les escoles de la ZER celebrem la Setmana de la Salut, dins del Programa d’Innovació Salut Integral (SI!). Una de les activitats que portarem a terme el dimarts 19 de març a les 15:15 h serà… Llegeix més»

Canal de Reporters

El Projecte Canal de Reporters és una plataforma a disposició dels centres educatius que promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat mitjançant la creació i publicació de les produccions pròpies en format escrit, sonor o audiovisual elaborades des dels seus centres.
La Natàlia, mestra de… Llegeix més»

Projecte eTwinning

Engeguem de nou el Projecte eTwinning. Aquest any, a diferència dels altres, no ens hi hem adherit a cap projecte, sinó que nosaltres en som els fundadors juntament amb una escola de Sarajevo. S’hi han afegit a més a més altres països, com ara Itàlia,… Llegeix més»

PROGRAMA DE SALUT INTEGRAL

Aquest curs, l’alumnat de les escoles de la ZER, hem continuat treballant els tres eixos del programa de Salut Integral:  l’activitat física, l’alimentació saludable i l’educació emocional.
Per fer partícips a les famílies i fer una activitat conjunta, es va proposar elaborar una recepta saludable i… Llegeix més»

CONGRÉS DE RECERKIDS

El passat 28 d’abril les escoles de la Zer: Antoni Bergós, El Segrià i l’escola Creu de Batlle vam participar al congrés de ciència RECERKIDS. Vam passar una jornada molt divertida i interessant juntament amb altres escoles i els nostres companys/es de ZER.
Després de tot… Llegeix més»

TROBADA ESPORTIVA ZERS EL SEGRIÀ

El passat 15 de març l’alumnat de 5è i/o 6è de la nostra ZER va participar en una Trobada Esportiva que es va fer conjuntament amb d’altres ZERs del Segrià. Es van fer diferents activitats als  espais  de l’IES Joan Oró , amb la participació… Llegeix més»

TROBADA DE ZER 2022

El divendres 28 d’octubre ens vam trobar l’alumnat i mestres de les 4 escoles de la ZER per celebrar una jornada de convivència, a l’espai Esport Natura de Vilanova del Segrià.
Per grups vam fer jocs d’interrelació per conèixer-nos una mica més. Els grans van fer… Llegeix més»

Xerrada a les famílies

Les escoles de la ZER del 7 a l’11 de març han celebrat la Setmana de la Salut, relacionat amb el programa d’Innovació Salut Integral.
Per tal de fer partíceps a les famílies el passat dimecres 9 de març, es va fer una xerrada  a… Llegeix més»

Projecte Etwinning 21-22

Els alumnes de  Cicle Superior de les escoles de la ZER han participat un any més al Projecte Etwinning. Aquest curs amb el títol: Use your imagination!
Si voleu veure el vídeo que han elaborat premeu AQUÍ.

Bàdminton a la ZER

Aquest dissabte un grup d’alumnes de la ZER van participar en la final territorial catalana de bàdminton a Granollers.
Van disfrutar practicant aquest esport i a més a més… van quedar 3rs! Felicitats!
En el següent enllaç podeu veure imatges de la jornada.
Final… Llegeix més»