Trobada esportiva de les Zers del Segrià.

El passat dijous dia 29 de febrer vam fer la Trobada Esportiva de l’alumnat de 6è i 5è de les Zers del Segrià. Com el curs anterior ens van recollir amb un autocar i ens vam trobar a l’institut Joan Oró.

Vam arribar sobre les 10.30 hores i vam compartir l’estona de l’esmorzar. A continuació  es van fer els diferents agrupaments per practicar els  esports: Pickleball, Datchball, i Volei al pavelló  i, les bitlles catalanes i el Pitxi a l’espai exterior. Les activitats esportives estaven dirigides per l’alumnat del Cicle Superior d’Ensenyament i Animació Sòcio-esportiva i els hem de felicitar per la tasca realitzada.

Quan  van finalitzar les activitats esportives ens vam reunir als Camps Elisis per dinar tots junts. L’alumnat va gaudir en aquesta Trobada jugant i relacionant-se entre ells i elles.

Esperem que el curs vinent ens poguem retrobar!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *