TROBADA DE ZER 2022

El divendres 28 d’octubre ens vam trobar l’alumnat i mestres de les 4 escoles de la ZER per celebrar una jornada de convivència, a l’espai Esport Natura de Vilanova del Segrià.

Per grups vam fer jocs d’interrelació per conèixer-nos una mica més. Els grans van fer un taller de tinença responsable d’animals, i els mitjans i petits el taller “Vida, terra i arrels”.

També vam tenir una espectacular animació lectora a càrrec de la nostra companya Carme Sanz, sobre els éssers fantàstics, tema del Pla Lector del present curs. Des d’aquí li volem donar les gràcies, per saber transmetre la seva passió lectora a l’alumnat.

I després de dinar i l’estona de joc lliure, vam gaudir de l’actuació del grup Rovell d’ou, amb la representació del conte la Maria Castanyera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *