Camp d’Aprenentatge de la Garrotxa 1r d’ESO

Un any més, l’alumnat de 1r d’ESO realitza el Camp d’Aprenentatge a la Garrotxa, una de les zones més boniques i interessants del del nostre territori.

Durant l’estada treballaran interdisciplinàriament aspectes de les diferents àrees del currículum escolar, mitjançant l´observació, la descoberta de l´entorn i l´experimentació, dins una línia metodològica coherent amb els principis de la pedagogia de l´entorn i de l´educació ambiental.

sdr

Bloc camp d’aprenentatge Olot

21a Setmana de la Ciència

Aquesta setmana se celebrarà a l’institut la 21a Setmana de la Ciència.
Durant la Setmana de la Ciència, se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica per a tots els cursos. Tot un ventall d’activitats a l’ abast de l’alumnat del centre.Taller de coets… Llegeix més»

Xerrada per a les famílies

Benvolgudes famílies,
Us convidem a assistir al taller-conferència sobre l’adolescència per a pares i mares. El taller tindrà lloc el proper dimarts  dia  8 de novembre  a les  18h a. amb els objectius i continguts següents:
Taller d’autoestima i adolescència per a pares i mares.
a. Objectiu Prendre consciència de la importància d’una bona autoestima.
Reconèixer… Llegeix més»

Reunions informatives a les famílies

Benvolgudes famílies,
us convoquem a la reunió informativa que tindrà lloc a l’ Institut a les aules de cada curs.
Dilluns 3 – 10            a les 18:00 h 1r d’ESO
Dimarts 4 – 10          a les 18:00 h 3r d’ESO i AO
Dilluns 10 – 10          a… Llegeix més»

Notícia 3

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, videos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” per que es mostri directament.