Iniciem el curs 2017-2018

Benvolgudes famílies:
us recordem les següents informacions sobre el calendari d’inici de curs.
El dimarts, 5 de setembre a les 18h REUNIÓ DE MARES I PARES DE 1r D’ESO.
El 7 i 8 de setembre, segons horari, rebuda/entrevistes de l’alumnat nou amb els tutors/es.
El dijous 14 de setembre… Llegeix més»

Cicle de 3 xerrades-taller

Benvolgudes famílies,

La subdirecció General de drogodependència de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, ofereix el Programa CONNECTA AMB ELS TEUS FILLS I FILLES.
Aquest programa té com a objectiu trencar amb creences errònies entorn el consum de drogues.

Fem nusos…   30 de gener a les 19’30h
Donem corda…13… Llegeix més»

SORTEIG PANERA DE NADAL 2016

SORTEIG PANERA DE NADAL 2016.

El número premiat amb una panera ha estat el        051

Felicitats!! el guanyador/a podrà passar a recollir-la per Consergeria de l’institut en horari lectiu abans del 22 de desembre,

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Camp d’Aprenentatge de la Garrotxa 1r d’ESO

Un any més, l’alumnat de 1r d’ESO realitza el Camp d’Aprenentatge a la Garrotxa, una de les zones més boniques i interessants del del nostre territori.

Durant l’estada treballaran interdisciplinàriament aspectes de les diferents àrees del currículum escolar, mitjançant l´observació, la descoberta de l´entorn i l´experimentació, dins una línia metodològica coherent amb els principis de la pedagogia de l´entorn i de l´educació ambiental.

sdr

Bloc camp d’aprenentatge Olot

21a Setmana de la Ciència

Aquesta setmana se celebrarà a l’institut la 21a Setmana de la Ciència.
Durant la Setmana de la Ciència, se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica per a tots els cursos. Tot un ventall d’activitats a l’ abast de l’alumnat del centre.Taller de coets… Llegeix més»

Xerrada per a les famílies

Benvolgudes famílies,
Us convidem a assistir al taller-conferència sobre l’adolescència per a pares i mares. El taller tindrà lloc el proper dimarts  dia  8 de novembre  a les  18h a. amb els objectius i continguts següents:
Taller d’autoestima i adolescència per a pares i mares.
a. Objectiu Prendre consciència de la importància d’una bona autoestima.
Reconèixer… Llegeix més»